Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 47 av 47

Diskussion: Kinect

  1. #31
    Registrerade
    Jan 2006
    Från
    Norrköping
    Inlägg
    140
    Respekt
    19
    Har testat två stycken spel och får meddelandet "can't update the disc is unreadable" och någon felkod.
    Någon som vet vad det beror på? Jag gjorde någon uppdatering då jag körde kinect adventures som man fick med. Jag förstår inte riktigt vad det är nu som den vill uppdatera..

  2. #32
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    den vill förmodligen lägga in avatar stöd eller liknande, gör såhär; ladda hem updaten från mig så får du med ALLT, lägg den på ett usb minne... och uppdatera den vägen;

    http://swizzy.se/Guider/dashboard_update.php <--- guide för hur du gör

    http://whipland.no-ip.org/.downloads...date_12611.zip <--- senaste dashboarden, finns inte med på sidan ÄNNU...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #33
    Registrerade
    Jan 2006
    Från
    Norrköping
    Inlägg
    140
    Respekt
    19
    Ok, och det är säkert att göra? Jag har alltså ett flashat xbox och vill naturligtvis fortsätta spela brända spel..

  4. #34
    Registrerade
    Mar 2006
    Inlägg
    187
    Respekt
    19
    Testade med sensorn i och då gjorde den någon uppdatering oxå men tyvärr fungerade INTE spelen. Hoppas verkligen någon kommer med en lösning på problemet snart!

  5. #35
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av bluebulls84 Visa Inlägg
    Ok, och det är säkert att göra? Jag har alltså ett flashat xbox och vill naturligtvis fortsätta spela brända spel..
    Ja, det är säkert att göra, det ända spelet som inte fungerar som backup med 12611 i dagsläget är Fable III (så vitt jag vet) sen vet jag inte hur det är med Kinect spelen...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  6. #36
    Registrerade
    Jan 2006
    Från
    Norrköping
    Inlägg
    140
    Respekt
    19
    Ska jag installera nya dashboarden också? Är det inte den som installerades med kinect adventures?

    Glöm vad jag sa här ovan. Blev förvirrad av de två länkarna du la upp.. Trodde det var två filer jag skulle ladda ner..
    Last edited by bluebulls84; 2010-11-11 at 20:46.

  7. #37
    Registrerade
    Jan 2006
    Från
    Norrköping
    Inlägg
    140
    Respekt
    19
    Får tacka för hjälpen, Swizzy. Det funkade!

  8. #38
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Nu har Psytroll testat att köra Fable 3 på en 12*** dashboard J-tag 360 o det fungerade ikke.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #39
    Registrerade
    Mar 2006
    Inlägg
    187
    Respekt
    19
    Ingen som läst om någon fått igång Kinect spel på en bannad box?

  10. #40
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Nu har Psytroll testat att köra Fable 3 på en 12*** dashboard J-tag 360 o det fungerade ikke.
    Uppdatering:
    Fable 3 fungerade från USB disk efter vi startade om den j-taggade maskinen vi uppgraderat till Fw 12*** men fortfarande inte från skiva.

    Spelet ville inte hoppa igång på konsolen direkt efter dumpniong men efter omstart så trollade den igång snyggt tydligen.
    Detta hände medan jag var på Lunch *skratt*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  11. #41
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av reddie Visa Inlägg
    Ingen som läst om någon fått igång Kinect spel på en bannad box?
    ger du mig en kinect så svarar jag mer än gärna på alla dina frågor om den
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  12. #42
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    36
    Respekt
    20
    Jag har Kinect och kan spela alla spelen utan problem. (Kinect-spelen)

    /Niklas

    EDIT. Såg att det var två dagar sedan så jag antar att jag kommer med gamla nyheter med jag tillägger ändå att min box är bannad sedan länge och jag kör LT 1.0 med spoofad (liteon) samsung-läsare.
    Last edited by nils_flowers; 2010-11-15 at 15:55.

  13. #43
    Registrerade
    Mar 2006
    Inlägg
    187
    Respekt
    19
    Niklas: vilken realese av Kinect sport kör du? Kör du spelen genom abgx oxå? Vilka skivor? Något annat magiskt du gör? Får inte igång de här,

  14. #44
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av nils_flowers Visa Inlägg
    Jag har Kinect och kan spela alla spelen utan problem. (Kinect-spelen)

    /Niklas

    EDIT. Såg att det var två dagar sedan så jag antar att jag kommer med gamla nyheter med jag tillägger ändå att min box är bannad sedan länge och jag kör LT 1.0 med spoofad (liteon) samsung-läsare.
    Jag kör också med bannad box och med spoofad (liteon) samsung LT 1.0 och för mig fungerar inte Kinect spelen, jag har iofs bara testat två.

    Vilka spel fick du igång?

  15. #45
    Registrerade
    Mar 2006
    Inlägg
    187
    Respekt
    19
    Har problem att packa upp ett spel, när jag försöker så kommer de upp ett meddelande om att filer är skadade, vad gör man då?

  16. #46
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av reddie Visa Inlägg
    Har problem att packa upp ett spel, när jag försöker så kommer de upp ett meddelande om att filer är skadade, vad gör man då?
    packa upp as in rar filer??
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #47
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    35
    Respekt
    16
    Det här var ju riktigt intressant. Nu är det så att jag är riktigt sugen på en kinect men spelet "motion sports" verkar lockande, någon som testat den? Har ingen bannad box, har även LT+. Fan vad man ångra nu att man köpte en flashad.

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •